Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu (ÚOOÚ) pro porušení příslušných právních předpisů a směrnicí GDPR.

středa 21. ledna 2009

SOS se nelíbí, jak Tesco pomáhá v době krize

...
www.finance.aktualne.cz (aktualizováno 15:21)

Praha - Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) se nezamlouvá reklamní nápis obchodního řetězce Tesco "Tesco pomáhá v době krize". Radě pro reklamu proto podalo stížnost s tím, že řetězec vydělává na strachu lidí z finanční krize.

"Není možné, aby společnost Tesco zneužívala finanční krizi pro zvýšení svých ekonomických zisků. Dále se domníváme, že takto pojatá reklama může vzbuzovat pocity strachu z dopadů finanční krize. Podle našeho názoru není vhodné vzbuzovat ve spotřebitelích strach z krize a posilovat tak pocit nebezpečí z tohoto vyplývající," sdělila právnička SOS Eva Strnadová.

Kampaň podle mluvčí Tesco Stores ČR Evy Karasové reaguje na situaci uplynulých týdnů, kdy se slovo krize stalo pojmem. Podle SOS je ale slogan na hraně zákona o regulaci reklamy. Takto použité znění reklamy se mu zdá neetické a v rozporu s dobrými mravy. ¨

"Z těchto důvodů SOS na počátku týdne požádalo Radu pro reklamu o vydání stanoviska," zdůvodnila mluvčí SOS Ivana Picková podání stížnosti na Tesco."

Rada nicméně pouze vydává rozhodnutí formou doporučení, nemůže udělovat sankce žádného druhu.

Mluvčí společnosti Tesco Stores ČR Eva Karasová výtky SOS odmítla. "Cílem kampaně je, za dodržení všech etických přístupů, sdělit zákazníkům, že pokračujeme v naší cenové politice být nejlevnější a že se na nás současně mohou kdykoliv spolehnout. Proto zesilujeme i investice do snižování cen a do nabídkových akcí, a to ve výši desítek milionů korun," řekla dnes ČTK Karasová.

Finanční krize již do České republiky dorazila. Tržby obchodníků se za listopad propadly o 6,3 procenta, prohlásil Český statistický úřad. To je nejvíce od konce roku 1998. Od České národní banky se očekává, že kvůli stavu hospodářství opět sníží úrokové sazby.

1 komentář:

  1. Ano je to přímo hnus vidět v Tescu na prodejní ploše samé letáky kde se chvástá jak pomáha v době krize. I když tady krize nebyla šlo některé zboží s cenou dolů a něco zase nahoru to není nic nového.Raději by mělo Tesco dělat víc pro své zaměstnance jak pomáhá právě jim.

    OdpovědětVymazat