Každý den dostávám nějaký e-mail ohledně šetření na hygienických potřebách či vodě. Tentokrát jsem obdržel jeden, kterému jsem se musel zasmát, bohužel to ovšem je tvrdá realita, u nás praktikovaná:
Dobrý den,
nechci Vás pořád zdržovat, ale některé věci mi nepřijdou normální. Snižují se výdaje, to ještě chápu, ale proč se šetří zrovna na hygienických potřebách, zvláště v provozu, kde se pracuje s potravinami? Za krátkou dobu už nebudeme mít žádné ručníky a zaměstnanci si asi budou nosit své z domova a nejen to – i toaletní papíry. :-D Kolegyně tyto věci objednávala, ale pan ..... jí objednávku neschválil...
Mějte se krásně...
P.S. S kolegyní asi brzy na dveře vyvěsíme text se zněním: „Žádáme zaměstnance, aby se laskavě vysrali doma a zde již toaletní papír nepoužívali. Děkujeme.“
No co vy na to, nepomůžete společnosti taky ušetřit?
pokud máte ještě kapesníky,tak to je docela dobré,protože na HM Prostějov už dávno nejsou. lidi si tam utírají ruce do kuchynských utěrek:-D
OdpovědětVymazatV Budějovicích si do toaleťáku utíráme ruce, papírové ručníky nemáme. Vodu taky nemáme už měsíc. Co budeme dělat, až dojde hajzlák? Budeme si vytírat zadky tesco letákama, těch máme dostatek. Hlavně že sledujou kamarama kuřárnu. Odbory, udělejte s tím něco, to už je do nebe volající. Děkujeme. Zaměstnanci ČP
OdpovědětVymazatHygienicke potreby nejsou asi nikde. Vsude stejny bordel. Premysli ti sasci na centrale vubec. Nebo si jen hrabou svoje premie aby se v Anglii hlavne zavdecili?
OdpovědětVymazatVážení zaměstnanci z ČB, ale i ostatních PJ. Stížností na kamerový systém se nám množí stále více. O této problematice bude ve středu 11. února jednat Rada odborové organizace zaměstnanců Tesco Stores ČR a.s.
OdpovědětVymazatDojde-li k společnému rozhodnutí v této otázce, bude podán podnět pro zneužívání kamerového systému se všemi dostupnými podklady a poznatky Úřadu na ochranu osobních údajů a následně i Inspektorátu práce, jako podnět pro zahájení správního řízení společně s dalšími poznatky a podklady porušování ZP.
A co na to zákazníci jak jim chutná salám ,sýr nebo něco jiného z obslužného úseku když si předtím zaměstnanec neměl pořádně ani čím umýt ruce (jako je mýdlo a teplá voda)natož si je utřít do něčeho hygienického.
OdpovědětVymazatTím zrovna nemyslím toaletní papír ten pokud někdo neví není na utírání rukou ,ale na utírání za...! Fuj jen na to člověk pomyslí tak mu je špatně tak takhle to chodí v Tescu.A co na to Hygiena tohle asi neřeší.
Jste si vědomi že ohrožujete zdraví tisíce zákazníků?! Navíc je to podnět pro Hygienickou stanici a policii pro podezření spáchání trestného činu obecného ohrožení!
OdpovědětVymazatPro Vaši zajímavost Vám na daný problém přinášíme také odpověď jednoho z odborářů OSPO zveřejněných na internetových stránkách odborů Tesco - OSPO:
OdpovědětVymazatČlánek toaletní papír je hoden bojovníka na pískovišti o větší počet báboviček.V situaci kdy se bude hrát o každého kmenového zaměstnance, protože obchody všeobecně neplní produktivitu je to opravdu směšné. Pokud normální odboráři upozornili na uvedený nedostatek tak byl operativně odsraněn.. Nevím jestli se na popud tohoto článku novináři rozjeli po jednotlivých provozovnách a doplňovali záchodový papír.A ještě prosím Ty z vás, kteří se odvoláváte na ZP a pitný režim, pročtěte si řádně předpisy, kdy a za jakých podmínek se podávájí nápoje.Ještě jedna poznámka, osobně jsem navštívil HM Prostějov a uvedená závada se tam navyskytuje.Jde tedy v článku o nekorektí informaci.Bude pro příště lepší pokud se opravdu soustředíme na vážné problémy, které nám ekonomická situace ve světě připraví.
Dobrý den, pracuji jako personalistka jedné z provozoven TESCO. Nevím sice, kde odborář nebo odborářka OSPO pracuje. Mohu jen potvrdit, že informace o zákazu MTZ šla z centrální kanceláře. Musím také dodat, že naši pracovníci obslužných pultů potravin nesmí mít z hygienických důvodů pití za obslužnými pulty a jsou odkázani jen na pitný režim z fontánek. Ochrana zdraví a přísun tekutin jsou důležité pro naše zdraví. Pravidelností je udělování výtek, pokud manažer najde za obslužným pultem vlastní pití zaměstnance a nezajímá ho ani, že je tam zaměstnanec sám. Tak ať tady nikdo nevykládá o tom, abych si přečetla pořádně předpisy. Zaměstnavatel má povinnost zajistit bezpečnost a ochranu zdraví zaměstnance při práci. To by odborářům mělo být snad známé.
OdpovědětVymazatVážení, neměli jsme tu náhodou nedávno haló ohledně žloutenky? Zdá se, že toho bylo málo a jistí lidé chtějí tuto situaci opakovat. A nejen opakovat, ale zároveň z toho udělat ještě větší problém, až chygiena začne chodit po barácích a bude dávat pokuty za nedodržování chygieny. A doufám, že tentoktát za to odpovědné osoby ponesou následky a né že se to zase přejde či nedej bože hodí na pracovníky, kteří na obchodech tyto věci objednávají a z centály to měli zakázané.
OdpovědětVymazatDobrý den, pracuji na jedné z provozoven Tesco v kanceláři příjmu.
OdpovědětVymazatToaletní papír a utěrky se u nás naštěstí ještě vyskytují, ale asi ne na dlouho.
Větší problém máme s papírem a tonerem do tiskáren. Pro celou kancelář příjmu , ve které pracují vkladačky, nákupčí, vedoucí a manažeři pro všechny úseky (tj. 20.zaměsnanců), máme k dispozici jen jednu tiskárnu, ve které je již dosluhující toner, nový nebude - musíme šetřit, papíry používáme oboustraně, velice často i 2x, tak že mnohdy musíme vše tisknout ještě jednou, protože to je k nepřečtení. Máme 1. krabici na týden (tj. 5. balíků).
Nevím kam to povede, ale je to již do nebe volající.
Hlavně, že se budou stavět nové provozovny,ale papír pro kancelář si budeme muset asi sami kupovat a na toalety používat TP i ručníky z vlastních zdrojů.
Ano, nákup papíru do tiskáren je opravdu momentálně zakázán. My naštěstí zatím máme zásobu, ale až ta dojde, nevím na co budeme tisknout. Ale možná to už nebudeme muset řešit - ty tiskárny, co na nich v kanceláři tiskneme všechny dokumenty a etikety, už stejně víc nefungují než fungují. Takže se možná za pár týdnu rozsypou a jelikož samozřejmě Tesco nemá peníze na jejich opravu, tisknout se prostě nebude. Zaměstnanci nafasují fixy, manažeři pastelky a budeme si cenovky na regály a grafy pro kancelář malovat sami...
OdpovědětVymazatIT vybavení na starých Tesco provozovnách je v katastrofálním stavu ! Většina počítačů je už beznadějně zastaralích, sít pravidelně přetížená. Je jen otázkou času, kdy začne docházet k lokálním kolapsům a výpadkům. Už na podzim nám slibovali, že bude IT vybavení modernizováno. Pak se ale prý zjistilo, že to není potřeba, že je vlastně všechno perfektní. Jsou to jen kecy, každý vidí, že na to už Tesco prostě nemá peníze.
Pracuji v Tescu jako pokladní.Již delší dobu nedostáváme při nástupu na směnu ubrousky, vodu třeba i bez kapky jaru v rozprašovači na umytí znečištěného pásu.Své pracoviště mám ale podle pracovní smlouvy udržovat v čistotě,jednak aby mi zákazníci nenadávali,že tam to zboží teda rozhodně nepoloží a jednak pro svůj dobrý pocit.To zřejmě nikoho taky nezajímá,nebo ano?
OdpovědětVymazat