Obchodníci letos přitvrdili konkurenční boj a zákazníky se snaží přilákat i pomocí srovnávací reklamy, ve které porovnávají ceny s konkurencí.
Srovnávací reklama přitom byla v Česku kvůli přísným pravidlům dosud používána jen sporadicky a obchodní řetězce se v inzerátech většinou spokojily s tvrzením, že jejich ceny jsou nejnižší v okruhu několika kilometrů či v daném městě.
Naposledy se ke srovnávací reklamě uchýlil obchodní řetězec Tesco, který zveřejnil v celostátních novinách inzerát, v němž porovnává ceny školních potřeb ve svých prodejnách s cenami tohoto zboží v hypermarketech Kaufland. Pracovníci Teska porovnali ceny 14 základních školních potřeb a při jejich součtu jim vyšlo, že v prodejnách Tesco vyjde nákup tohoto zboží v celkové hodnotě 627,6 koruny, tedy o 171,2 koruny levněji než v Kauflandu.
Obchodní řetězec Kaufland si to však nenechal líbit a v celostránkovém inzerátu porovnal s prodejnami Tesco ceny bezmála 90 školních potřeb. A výsledek je opačný. "Kaufland je o 14 procent levnější než Tesco," stojí v inzerátu.
Žádné komentáře:
Okomentovat