Absolutním vítězem a držitelem titulu GE Money Multiservis Obchodník roku 2008 se stává Lidl. „Vítězství v prestižním ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku je jak pro samotnou vítěznou společnost, tak především pro zákazníky pečetí kvality jejích služeb,“ zhodnotil Charlie Coode, předseda představenstva a generální ředitel společnosti GE Money Multiservis, která je generálním partnerem ocenění. Výsledky letošního ročníku byly oznámeny 8. října během slavnostního večera v divadle Hybernia. Kromě absolutního vítěze byli oceněni obchodníci v 11 oborových a 2 zvláštních kategoriích. Centru Chodov byla udělena cena Nákupní centrum roku 2008. Během gala večera převzala Tereza Maxová pro svou nadaci šek na částku 340 000 Kč, kterou v návaznosti na hlasování veřejnosti GE Money Multiservis přispěl na projekt Bav se a pomáhej.
„Během své šestileté existence se ocenění stalo významnou a prestižní událostí, pozorně sledovanou obchodníky, spotřebiteli i médii. Svědčí o tom jak rekordní počet 21 966 SMS hlasů, které poslali spotřebitelé v rámci hlasování veřejnosti, tak i komunikace samotných obchodníků, vyzývajících své zákazníky k hlasování,“ řekl Charlie Coode.
Během slavnostního večera 8. října byli kromě absolutního vítěze, jímž se stala společnost Lidl, vyhlášeni vítězové 11 oborových a dvou zvláštních kategorií. Novinkou je kategorie Nákupní centrum roku, kterou hodnotili sami obchodníci.
„Naším cílem je, aby ocenění co nejlépe mapovalo český trh. Vzhledem k tomu, že nákupních center u nás neustále přibývá a jejich koncentrace je v ČR dokonce nejvyšší ve střední Evropě, rozhodli jsme se zařadit je jako novou kategorii. Rostoucí obliba nákupních center odráží současné trendy v chování českých spotřebitelů. Svou spokojenost se službami a managementem v jednotlivých nákupních centrech v České republice mohli v této kategorii hodnotit přímo obchodníci,“ vysvětlil Charlie Coode vznik nové kategorie.
„Gratuluji společnosti Lidl i vítězům jednotlivých kategorií. Chvályhodným výsledkem jsou první místa společností IKEA a OBI, které ve svých kategoriích jako jediné zvítězily již pošesté za sebou – svědčí to nejen o jejich silné pozici na trhu, ale i o dobré strategii zaměřené na dlouhodobé budování vztahu se zákazníky,“ ocenil úspěšné obchodníky Charlie Coode.
Výsledky oborových kategorií byly určeny na základě expertního průzkumu spotřebitelských preferencí, který v průběhu srpna a září provedla nezávislá agentura INCOMA Research. Průzkum byl proveden na reprezentativním vzorku 1000 osob napříč celou českou populací ve věku 15-79 let.
Prostřednictvím SMS a internetového hlasování bylo rozhodnuto o vítězi kategorie Cena veřejnosti, kterým se stala společnost Lidl. Hlasování bylo zahájeno 2. června a trvalo do 30. září. Spotřebitelé mohli tímto způsobem vyjádřit svůj názor na kvalitu a rozsah služeb jednotlivých českých obchodníků a této příležitosti se zhostili opravdu aktivně – za čtyři měsíce hlasování udělili obchodníkům 456 664 známek, z toho bylo rekordních 21 966 známek odesláno prostřednictvím SMS. 50 haléřů z každého internetového hlasu a 3 koruny z každé SMS věnoval GE Money Multiservis Nadaci Terezy Maxové na projekt Bav se a pomáhej. Celkovou sumu GE Money Multiservis ještě navýšil skoro o 57 000, a darovaná částka se tak vyšplhala na 340 000 korun.
Do hlasování v ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku se letos poprvé mohli zapojit i samotní obchodníci. V průzkumu, organizovaném vydavatelstvím ATOZ ve spolupráci s agenturou STEM/MARK, hodnotili obchodní centra napříč celou Českou republikou. Vítězem, který se může pyšnit titulem Nákupní centrum roku 2008, zvolili pražské Centrum Chodov. V průzkumu provedeném metodou CAWI (internetové dotazování s podporou počítače) bylo osloveno přes 200 obchodních řetězců a kvalifikovalo se 67 nákupních center.
Do výběru absolutního vítěze se (prostřednictvím vážených koeficientů – viz Příloha 1) promítly oba výše zmíněné způsoby hodnocení – průzkum spotřebitelských preferencí i hlasování veřejnosti.
„Věřím, že výsledky šestého ročníku ocenění potěší vítězné obchodníky a zároveň pomohou spotřebitelům k lepší orientaci na českém trhu. Ti dnes věnují mnohem více pozornosti tomu, za co utrácejí a zdali se jim vyplácí věrnost konkrétním obchodníkům. Vzhledem k narůstajícímu tlaku na jejich čistý příjem se dá očekávat, že tento trend v budoucnu ještě zesílí. Předpoklad ohodnocení za loajalitu se bude stávat samozřejmostí,“ uzavřel Charlie Coode.
Více informací naleznete na stránkách www.obchodnik-roku.cz
„Během své šestileté existence se ocenění stalo významnou a prestižní událostí, pozorně sledovanou obchodníky, spotřebiteli i médii. Svědčí o tom jak rekordní počet 21 966 SMS hlasů, které poslali spotřebitelé v rámci hlasování veřejnosti, tak i komunikace samotných obchodníků, vyzývajících své zákazníky k hlasování,“ řekl Charlie Coode.
Během slavnostního večera 8. října byli kromě absolutního vítěze, jímž se stala společnost Lidl, vyhlášeni vítězové 11 oborových a dvou zvláštních kategorií. Novinkou je kategorie Nákupní centrum roku, kterou hodnotili sami obchodníci.
„Naším cílem je, aby ocenění co nejlépe mapovalo český trh. Vzhledem k tomu, že nákupních center u nás neustále přibývá a jejich koncentrace je v ČR dokonce nejvyšší ve střední Evropě, rozhodli jsme se zařadit je jako novou kategorii. Rostoucí obliba nákupních center odráží současné trendy v chování českých spotřebitelů. Svou spokojenost se službami a managementem v jednotlivých nákupních centrech v České republice mohli v této kategorii hodnotit přímo obchodníci,“ vysvětlil Charlie Coode vznik nové kategorie.
„Gratuluji společnosti Lidl i vítězům jednotlivých kategorií. Chvályhodným výsledkem jsou první místa společností IKEA a OBI, které ve svých kategoriích jako jediné zvítězily již pošesté za sebou – svědčí to nejen o jejich silné pozici na trhu, ale i o dobré strategii zaměřené na dlouhodobé budování vztahu se zákazníky,“ ocenil úspěšné obchodníky Charlie Coode.
Výsledky oborových kategorií byly určeny na základě expertního průzkumu spotřebitelských preferencí, který v průběhu srpna a září provedla nezávislá agentura INCOMA Research. Průzkum byl proveden na reprezentativním vzorku 1000 osob napříč celou českou populací ve věku 15-79 let.
Prostřednictvím SMS a internetového hlasování bylo rozhodnuto o vítězi kategorie Cena veřejnosti, kterým se stala společnost Lidl. Hlasování bylo zahájeno 2. června a trvalo do 30. září. Spotřebitelé mohli tímto způsobem vyjádřit svůj názor na kvalitu a rozsah služeb jednotlivých českých obchodníků a této příležitosti se zhostili opravdu aktivně – za čtyři měsíce hlasování udělili obchodníkům 456 664 známek, z toho bylo rekordních 21 966 známek odesláno prostřednictvím SMS. 50 haléřů z každého internetového hlasu a 3 koruny z každé SMS věnoval GE Money Multiservis Nadaci Terezy Maxové na projekt Bav se a pomáhej. Celkovou sumu GE Money Multiservis ještě navýšil skoro o 57 000, a darovaná částka se tak vyšplhala na 340 000 korun.
Do hlasování v ocenění GE Money Multiservis Obchodník roku se letos poprvé mohli zapojit i samotní obchodníci. V průzkumu, organizovaném vydavatelstvím ATOZ ve spolupráci s agenturou STEM/MARK, hodnotili obchodní centra napříč celou Českou republikou. Vítězem, který se může pyšnit titulem Nákupní centrum roku 2008, zvolili pražské Centrum Chodov. V průzkumu provedeném metodou CAWI (internetové dotazování s podporou počítače) bylo osloveno přes 200 obchodních řetězců a kvalifikovalo se 67 nákupních center.
Do výběru absolutního vítěze se (prostřednictvím vážených koeficientů – viz Příloha 1) promítly oba výše zmíněné způsoby hodnocení – průzkum spotřebitelských preferencí i hlasování veřejnosti.
„Věřím, že výsledky šestého ročníku ocenění potěší vítězné obchodníky a zároveň pomohou spotřebitelům k lepší orientaci na českém trhu. Ti dnes věnují mnohem více pozornosti tomu, za co utrácejí a zdali se jim vyplácí věrnost konkrétním obchodníkům. Vzhledem k narůstajícímu tlaku na jejich čistý příjem se dá očekávat, že tento trend v budoucnu ještě zesílí. Předpoklad ohodnocení za loajalitu se bude stávat samozřejmostí,“ uzavřel Charlie Coode.
Více informací naleznete na stránkách www.obchodnik-roku.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat