Obchodní řetězec Tesco v Česku buduje síť oděvních prodejen zaměřených na módní značku F&F, kterou prodává v hypermarketech a obchodních domech. První prodejna F&F Store byla loni v září otevřena v pražském obchodním domě Palladium a letos na podzim Tesco další obchod F&F zprovozní v brněnském zábavním centru Olympia. Tesco je prvním obchodním řetězcem nabízejícím zboží každodenní spotřeby, který má v Česku i obchody specializované pouze na módu.
"Značka F&F je již nyní velice populární a druhý samostatný obchod nám umožní oslovit další potenciální zákazníky, kteří tak získají příležitost seznámit se s naší módou," sdělil ČTK generální ředitel značky F&F pro střední Evropu Jason Tarry.
Značka F&F byla uvedena na trh ve střední Evropě v roce 2008 a nyní ji Tesco prodává v 11 zemích světa, přičemž pražská prodejna F&F byla první svého druhu. Informace o případné expanzi obchodů F&F v Česku či na zahraničních trzích společnost Tesco nezveřejnila. Otevření brněnské prodejny vedení obchodního řetězce Tesco ale označilo za "další strategický krok v rámci expanze této značky".
Obchodní řetězec Tesco je dlouhodobě největším prodejcem textilu v Česku. Předloni Tesco s odhadovanými tržbami 4,6 miliardy korun obhájilo první pozici a mělo velký náskok před specializovanými prodejci textilu. Druhá společnost New Yorker, která v Česku provozuje zhruba čtyři desítky oděvních obchodů, vykázala tržby zhruba dvě miliardy korun.
Marketing & Media | www.ihned.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat