Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu (ÚOOÚ) pro porušení příslušných právních předpisů a směrnicí GDPR.

úterý 9. března 2010

PRO ČECHY TO TAKHLE STAČÍ – řekli si v Tescu Eden


...

"Dnes Vám přinášíme pro změnu poznatek jedné ze zákaznic při nákupu v Tescu, abychom jednostranně nevyjadřovali pouze námitky zaměstnanců. Článek uveřejněný v In novinách Tesco s názvem "Prvotřídní servis – aby věrných zákazníků stále přibývalo" se však s následujícím příspěvkem ani našimi poznatky v nejmenším neslučuje v obsahu. Kdy začneme konečně respektovat skutečnost, že zákazník vyžaduje kvalitní servis a obsluhu, a že právě proto potřebujeme dostatek kvalifikovaných zaměstnanců za spravedlivou mzdu? Nebo začnou obsluhovat naše zákazníky konečně zaměstnanci centrály, aby pochopili situaci či mohli přijít se svou oblíbenou výmluvou? Vážení zástupci vedení společnosti, čtěte velmi pozorně, abyste mohli začít napravovat způsobené škody a nehledali chyby tam, kde nejsou, ale tam, kde se vážně vyskytují, počínaje řízením. A pro Vás ostatní, zasílejte dál Vaše příspěvky, postřehy nebo jen napište, co Vás zajímá. Jsme velmi rádi, že jsme se tak stali Vaší součástí."

Vaše redakce

...

Už od své svatby před 20 lety plánuji nakupovat zodpovědně a zbytečně neutrácet. Dosud jsme o tom jen mluvila, pod mediální masáží krize jsem konečně toto pondělí přistoupila k realizaci. Respektive chtěla jsem, ale to jsem netušila, že Tesco vyhlásilo akci pro spotřebitele – Schválně kdo najde v našem supermarketu něco k jídlu?

V neděli večer sedím obložená časopisy Apetit, F.O.O.D., Bon Apetite a kuchařskými knihami a vymýšlím vyvážený jídelníček na příští týden. V pondělí vyrážím s nákupním seznamem do Tesca v Edenu. Je tam ředitelství celé slavné britské firmy Tesco Stores, určitě to bude obchod jako klícka, budou se chtít vytáhnout.

Vcházím a mířím k regálu s masem. Kde nic tu nic, pouze několik unavených balíčků krčících se v loužičkách krve, vypadá to tady jak několik minut po spáchání trestného činu. Hledám pult s masem nebalíčkovým, ale regály zejí prázdnotou, pardon kromě dvou vepřových panenek, které už by si panenky říkat neměly; svá nejlepší léta mají dávno za sebou.

Vedle u pultu teplého úseku mě fascinuje úplně prázdný regál, ve kterém se pyšní jen obří hliníková pánev - prázdná. Nad pánví je cedule PRODEJ DO 20.00 HODIN. Vzhledem k tomu, že je 19.15 nechápu co prodávají. U pánve není cena ..., že by výprodej repasovaných chladících boxů?

Nevadí, postupuji dál podle seznamu. Mířím k pultu s rybami. Zejí prázdnotou, není tam ani rybička, ani rak, ani filé, prostě nic. Před prázdným pultem se ale pyšní velká cedule s nápisem: Ponořte se do světa lahodné chuti ryb! Ponořila bych se, i rybu bych si koupila, ale kde nic tu nic. Je tady smutný bazének, kde plave několik smutných kaprů a smutná štika (asi). A pak už jen prázdné regály.

Nevzdávám to, nejsem měkká - jdu dále. Zelenina – mají hodně brambor, mraky mrkve, kvanta celeru, ale jinak hodně shnilého listí ležérně naaranžovaného mezi třemi brokolicemi a dvěma jarními cibulkami - model Jaro 2009. Beru si brýle, copak je to tamhle za zeleno-hnědé exotické ovoce. Jsou to banány 3. jakosti, podle mého nepoživatelné, ale Tesco je zřejmě jiného názoru. Pro jistotu je u bedny velká cedule BANÁNY, kdyby snad někteří slabomyslní jedinci nepoznali o co jde.

V zoufalství se přesouvám do rohu s chlebem. Na obřích dřevěných palandách se válí pár kusů pečiva, vypadají unaveně, já bych byla taky, kdybych se tady válela od božího rána. Některé zoufalejší kusy mají na sobě přilepené kusy ohořelého pečícího papíru. Pádím pryč, bez chleba a rohlíků - šíří se tu zápach žluklých kmínů, sezamu a máku.

Teď už jsem fakt naštvaná. Jako by to vycítil, příjemný mužský hlas z reproduktoru se mě ptá, jestli chci s Tesccem prožít ještě radostnější ráno. Mnohokrát Vám děkuji, nedovedu si představit, co by mohlo nastat ráno po tomto děsivém večeru.

Jsem v depresi, v koši mám jen 3 balené potraviny, protože u jiných mám obavu z okamžitého úmrtí. Odnáším si láhev vína ve skle, coca-colu v plechu a tuňáka v železné konzervě – nic z toho nebylo na mém seznamu. Jen si kladu otázku, jestli jsem divná já nebo Tesco. Mohli by si klidně dát na vrata ceduli – PRO ČECHY TO TAKHLE STAČÍ. Neměli bychom si to nechat líbit a ozvat se! Na svém webu má Tesco heslo „Jednejme s lidmi tak, jak chceme, aby lidé jednali s námi.“ No to bych vám tedy milé Tesco fakt nepřála. Váš obchod v Edenu je poloprázdný, hnusný a nemá na trhu v 21. století co dělat!“

Markéta Thejmová, blog idnes.cz

16 komentářů:

  1. Když se už nemůžou ozvat zaměstnanci, tak alespoň zákazníci by si mohli troufnout, možná konečně zvednou ty prdele z centrály a zajdou se kouknout kde že je chyba, ne?????

    OdpovědětVymazat
  2. Domnívám se, že byste měli trochu přitvrdit. Naprosto souhlasím s článkem, kultura prodeje a kvalita potravin v Tescu je nepřijatelná. V Londýně by s nimi vyběhli.
    Měli byste se obrátit na britskou obchodní komoru, jedna z Vašich vrcholných manažerek je myslím v představenstvu této komory. Pochybuji, že by oficiální komunikaci shodili pod stůl, do kopie bych dala prezidenta, ředitele a celé představenstvo komory. Dělají ostudu Velké Británii. Upozorněte jak se chová britský investor v Česku k zákazníkům a zaměstnancům. Dále bych se obrátila na AFI - asociaci pro zahraniční investice (je to část Czechinvestu, ale přece jen negativní publicita neuškodí). Rozhodně bych bombardovala média - Vaše moto "My jako zaměstnanci se stydíme, že firma pohrdá českým spotřebitelem.
    Držím Vám palce!

    OdpovědětVymazat
  3. Co nechápu, že zrovna obchod v Edenu by měl být přeci ukázkovým, vzorovým obchodem pro všechny hypermarkety Tesco v ČR. Vždyť centrála Tesca sedí jen několik metrů od prodejní plochy, top management firmy tam chodí denně nakupovat, dělají se tam piloty na promo a konzultace s dodavateli. Tenhle obchod by měl být na špičce a stále jako ze škatulky a zjevně to tak vůbec není. Hezky se tam ukazuje, jak vlastně centrála řidí (a platí) své obchody, když i tenhle ,,centrální'' obchoďák stojí stejně jako ostatní za starou bačkoru. A nebo to jen dokazuje staré pravdivé přisloví, že pod svícnem bývá největší tma.

    OdpovědětVymazat
  4. Tesco...Je patrné,že tuhle instituci řídí lidé, kteří nikdy nestáli v provozu za pultem.Neví jak to chodí, nikdy si nezkusili obsluhovat sami na úseku, do toho krájet salámky, zakrajovat lednici, vyložit zboží, zkontrolovat spotřebu, popsat datumky...podotýkám že je na vše sám. A lidé ve frontě nevynadají vedení, ale vy jste po ruce a musíte být milí i když vám někdo nadává za to, co neovlivníte a nemůžete.Nestíháš? Nevadí, klidně můžeš jít a my si najdeme takového co to stíhat bude.A tak se mi zdá,že místo aby se práce zjednodušila, zkvalitnila a zrychlila,tak je tomu naopak.Proč jednoduše, když to jde složitě.Vedení?....jeden výrok...nesnáším, když je obyčejný prodavač chytřejší jako manager, vedoucí, nebo chraň bůh -ředitel.Jedno pravdivé rčení - spokojený prodavač rovná se spokojený zákazník.Usmívejte se...ale zákazník nevidí a teď mi promiňte...tu buzeraci..nátlak a psychický nápor.Neustálý tlak a šikana.Né...nevidí a vy se musíte usmívat...ano ale čemu? A proč? Do práce jsem se kdysi těšil, ale nyní? Je škoda, že lidé na vysokých pozicích si nikdy nevyzkoušeli jít nahoru od píky.Měli by...věřte, že by to nebylo naškodu.Vyzkoušet si vše.A teď mě napadá...nedávno běžela v televizi reklama.Pokud u pokladen je více jak 2 lidi, ihned otevřeme pokladnu další, abyste nemuseli dlouho čekat.Úsměvné...na pokladně tedy čekat nemusíte, dobře..je to moc dobře.Ale nic se neudělalo pro to, aby si zákazníci neodstáli tu svou i půl hodinovou frontu na úseku salámů.Tak se uchvácená prodavačka honila sama, celá uřícená nestíhala sama krájet, obsluhovat, vozit si zboží a zrovna, když jste přišli v době, kdy jsou pauzy?...věřím, ona dotyčná je ráda, že si může od toho chaosu odpočinout...nezávidím a přeji jim to. Já sám bych to asi nedělal.A přesto se najdou takové co i pro to co se kolem nich děje neztratily svůj úsměv.Holky držím vám palce a přeji vám....VEDENÍ PROBOHA PROBUDTE SE UŽ KONEČNĚ...vemte rozum do hrsti a napravte škody, které jste svými neuváženými kroky udělali.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den tento komentář mluví za vše už se toto nedá vydržet a to že ted lidi přehazují jak kočky a kotata také není normální získáte praxi na 1 úseku a máte jít zas na jiný? měli by se i změnit smlouvy když jste doplnovač na mléčném tak budete jen tam a né že si sváma budou dělat co chtějí a co člověk který není vyučený pekařem? To by také nemělo být v jiném zaměstnání vás jen tak nevezmou na pekárnu chtějí praxi a co v tescu? tak praxi mít nemusíte ale když něco zkazíte tak vám dají vytykačku atd aby vám nemuseli dávat odstupné když dostanete výpověd a můžou si na vás vymyslet co chtějí aby vám ho nedali. A co stav že příjdete do práce 1 mamažerka nebo tak si na vás zasedne a už jen při pohldu na ni se začnete třást strachem co zas na vás vybafne takzvaný psychický nátlak má každý tam spolu vycházet? Tak to tam vůbec není a hlavně je to rozdělené na 2 tábory vedoucí a obyčejní zaměstnanci vedoucí atd jsou nejchytřejší a a obyčejní zaměstnanci jsou hloupý a dělá si vedení sváma co chce. Pokud chtějí někoho propustit že najednou začali měnit pozice aby si našli důvod proč vás propustit tak raději at hrají na rovinu a řeknou my vás nepotřebujem ale ne způsobem že na vás budou vyvýjet nátlak a psychycky deptat.

    OdpovědětVymazat
  6. Téměř vždy jsem v Tescu při nákupu okradena, naposled dne 19.3.2009. Vzala jsem výrobek Valdor kuřecí stehenní řízky plněné kde na několika cedulích byla zdůrazněna sleva z částky 99,90 na částku 59,90 důvodem možná byla i doba trvanlivosti do 23.3.2010 po velkém nákupu jsem doma při kontrole zjistila, že mám započítanou částku 99,90 bylo to v Edenu. Před 14 dny jsem měla na účtence napočítáno o 1 balení sumečka více tedy ne 2 kusy ale 3 kusy to okrádání v měsíci 1 - 2 stovky dělá za rok nezanedbatelnou částku a já se domnívám, že jsem okrádána kolektivem zaměstnanců Tesca ne jejím vedením

    OdpovědětVymazat
  7. odpověď na anonym z 18.března 2010-17.54hod. Nesouhlasím s vámi.Nevěřím, že vás okrádají pokladní, protože pokud ona naskenuje zboží, tak se ukáže na pokladně tak, jak to pracovník s FMC zadal do systému. Věřte, že ta pokladní za to nemůže a na Vás je, abyste si svou účtenku, byť i přes velký nákup zkontrolovala na místě. Vždyť tam máte hezké lavičky.Usedněte a pohodlně si překontrolujte účtenku!A pokud se chybička vloudila, opět zde máte k dispozici informace a tam se postarají o nápravu a vrácení peněz.Jsme jen lidi.Já také nakupuji v tescu a také se mi stalo, že jsem měla napočítaných 10 sirupů místo jednoho.Obnos mi byl i somluvou vrácen.A proto...každý si má překontrolovat svůj nákup a nebo přímo pozorovat skenování zboží.Pokladní věřte při takovém shonu je také jen človíček i omylný a věřím, že určitě né s úmyslem vás poškodit se zmýlila.Nevěřím, že Vy jste dokonalá...to není nikdo a tak neznepříjemňujte práci už i tak těžkou jejímu personálu.

    OdpovědětVymazat
  8. Pro tuto permanentně okrádanou zákaznici: aktualizaci cenovek na regálech má v hypermarketech Tesco na starosti oddělení FMC, což jsou lidé, jejichž hlavní náplň práce je v noci provádět změny cen a přes den kontrolovat, zda ceny na obchodě na regálech jsou správné. Pro Vaši představu, jak to funguje: oddělení FMC si večer vytiskne cenovky ke zboží, kde se bude v noci měnit cena a přes noc (od 24 hodin do rána, kdy dochází k samotné změně ceny), tyto změněné cenovky roznáši po obchodě. Není přitom žádná vyjímka, že na tento roznos bývá často vyčleněn pouze zaměstnanec a prakticky nemá šanci za daný časový úsek stihnout vyměnit cenovky na celém obchodě.
    Podotýkám, že pracovníci FMC nemají žádnou speciální pomůcku k tomu, aby zjistili, kde konkrétně je zboží se změněnou cenou vystavené. Vše hledají pouze podle popisku a ceny na etikety. Musí mít tak naprosto perfektní znalost celého obchodu a umět se dobře orientovat. Znovu připomínám, že FMC mění ceny na CELÉM hypermarketu Tesco, to jsou řádově desítky tisíc cenovek, ve kterých se tito lidé musí orientovat. Není přitom žádná vyjímka, že za jednu noc se změní ceny až u několika stovek položek a lidé z FMC toto všechno musí oběhat.

    Že se tak často stane, že dotyčný zaměstnanec FMC nějakou změnu ceny přehlédne, je pochopitelné. Tito lidé v noci pracují pod obrovským stresem. Tlačí je hlavně čas, protože na výměnu cenovek mají vymezenu dobu jen od půlnoci do rána, kdy začnou znovu ve velkém chodit zákazníci. Do té doby musí být samozřejmě všechny ceny na obchodě aktualizované. Pokud zaměstnanec FMC v noci špatnou cenovku nevymění, ta už na regále s největší pravděpodobností zůstane, protože další kontrola se už neprovádí. Zaměstnanci, kteří přijdou na ranní směnu, už mají dané své vlastní úkoly na ráno, a není absolutně v jejich silách znovu po FMC znovu překontrolovávat, zda všechny změny cen byly provedeny správně.

    Ještě se sluší dodat, že pracovníci FMC jsou na obchodech často takovými "holkami pro všechno" a velmi často jsou zneužívány i na další práce, často vůbec nesouvisející s jejich hlavním posláním: kontrolovat ceny. Velmi často tak vypomáhají na pokladnách, zaskakují na informační přepážce nebo tisknou různé reklamní plakáty pro potřeby obchodu. Že jim každá taková činnost nad rámec jejich hlavní práce ubírá drahocený čas, který by měli věnovat kontrole správnosti cen, je jasné.

    K Vaší poznámce o tom, že Vám bylo na pokladně naúčtováno jedno zboží vícekrát: Tesco v posledních letech drasticky snížilo počet pokladních. Pokud se v hypermarketech Tesco v tuto před velikonoční dobu podíváte na pokladní zónu, můžete si být jistá, že pravděpodobně minimálně polovina z přitomných pokladních ve skutečnosti vůbec nejsou pokladní, ale zaměstnanci z jiných úseků obchodu. Doplňovači, pracovníci pekárny, zeleniny, elektra, prodavači z drogerie, lidé z FMC nebo bezpečnostní služba. Tito všichni chodí nárazově na pokladny vypomáhat. A stejně jako ta noční směna z FMC, i tito lidé jsou pod velkým psychickým tlakem, protože tím, že vypomáhají na pokladně, nemůžou dělat svou původní zadanou práci na odděleních, za kterou jsou hodnoceni. A v tomto stresu pak často udělají chybu. Třeba tu, že vám některé zboží omylem namarkují dvakrát.

    Pro Vás jako pro zákazníka je pak obranou kontrola účtenky ihned poté, co zaplatíte a v připadě nesrovnalostí (špatná cena, špatný počet) se obrátit s tímto problémem ihned na informační přepážku.

    A potom bych Vás také prosil: zkuste se dotázat vedení firmy Tesco ( Vršovická 1527, areál nákupního centra Praha-Eden, 100 00 Praha 10, tel: 272 087 111, e-mail: info@cz.tesco-europe.com )na to, proč má na svých obchodech tak málo zaměstnanců a proč je nutí vykonávat nezvladatalný objem práce a Vás jako zákazníka tak poškozuje tím, že:

    - nedostanete v obchodě zboží, pro které jste přijeli
    - nenašli jste na obchodě žádného kompetentního zaměstnance, který by Vám s něčím poradil
    - čekali jste zbytečně dlouho u pokladny
    - a nakonec Vám byla naúčtována cena, která nesouhlasila s cenou na regále

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den všem nespokojeným zákazníkům,ráda bych se s Vámi podělila o jednu 8,5hod.směnu v Tescu za obsluhovaným úsekem.Ráno přijdu a pokud mám štěstí a nebylo Vás zrovna moc,najdu pultík čistý,vytřený,lednice plné navezeného zboží,umyté tácky,v horším případě,který je na denním pořádku musím toto všechno zvládnout do začátku pracovní doby,podotýkám,že se jedná o směnu,na které jsem sama-krájím,doplňuju,navážím,umývám atd.Začíná kolotoč-dovez,oloupej,dej do kráječe,do toho zapiš podle pokynu "centrály",mezitím zapiš další 4 nesmyslné papíry,do kterých se stejně nikdo nepodívá(jen vedení,aby mělo záminku"nachytat tě v neplnění povinností a tudíž mělo možnost udělit výtku),hlídej mašinku,aby se salámky neválely po pultě,naskládej párky a klobásy,do toho několikrát vysvětli zákázníkům,že je obsloužit předčasně nemůžeš,protože už teď jsi ve skluzu,pokud jsi dostatečně rychlý a šikovný jedinec s vyplazeným jazykem stihneš 80%,zbytek za provozu,nachystej papír,sáčky,ukliď si kolem sebe a začínáme prodávat,frontička Vás stojí,že konec není vidět,všichni jste nervozní,já se nedivím,byla bych rovněž,ale já se stále usmívám,dodržuji 3N3P,že neíte co to je?Vysvětlím-pozdrav,zeptej se na přání,jestli je vše v pořádku,jiné přání,rozluč se a pokračuj,pokud Ti následující zákazník dovolí alespoň pozdravit,zkus nedodržet-opětovně výtka,nezapomeň se usmívat,jsi přece vzor prodavače.chce se ti na WC,tak to máš smůlu,protože kdo má ruce a nohy sedí na pokladně,vydrž za 3,5h máš nárok na přestávku,že tě nemá kdo vystřídat,ale to přece nikoho nezajímá,buď rád,že máš práci,protože pokud se ti něco nelíbí,můžeš klidně odejít,pozor,střídání je tady,takže sprintem utíkej,naházej do sebe něco neidentifikovatelné,co ti "kydli"na talíř ve vyhlášené jídelně Eurest-stěžuješ si,co by jsi chtěl,platíš 13kč za UHO-univerzální hnědá omáčka-pro neznalé,a leť zase zpátky,pohledem zjistíš,že pult,který si pracně nachystal,je úplně prázdný,jenže ty nemáš čas,proto s úsměvem nabízej krájení na počkání,pokud ti někdo nadává,ty se opětovně usmívej,protože "náš zákazník,náš pán"ty jsi jen "služka,na kterou si každý vylije zlost,blíží se střídání směn,na které čekáš jako na smilování,dovez,podej,dones,nakrájej,dokrájej,ukliď po sobě a utahaná jako pes,uzlíček nervů jdi domů,kde tě pravděpodobně čeká "druhá směna".Takže milí zákaznici,zkuste se trošičku zamyslet,jak je nám"usmívajícím se"na druhé straně,nebylo by na škodu vyzkoušet si jeden jediný den,pod vedením manažerů,ředitelů,vedoucích v Tescu,není to žádný med....a výplata je spíše výsměch,protože nikdo z nich by to za tyto peníze neděla,jsou to oni,kteří z naší práce těží v podobě odměn a bouřlivých večírků,proto se obracejte na ně,rádi Vám podají vysvětlení,proč stojíte hodinu ve frontě na 20dkg salámu a než se dostanete na řadu,salám už v pultě není,ani jeden z nich totiž není z nás,obyčejných řadových "vojáků",kteří zvládají mnohem víc,než si dokážete představit.Omluvte nás,nejsme stroje,i stroje se můžou rozbít,snažíme se o úsměv i když je to někdy křeč,věřte,že hodně z nás ještě práce pořád baví,ano práce s lidmi,kteří si neuvědomují,že i my jsme lidé a ne roboti.Přeji Vám všem krásný den.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky bych se přidala. Tak například píšou S námi ušetříte ale když mají levnější kachny tak jsou jen pro číňany nebo vietnamce. Ti to berou na stovky kusů a pak to prodají jednou tak draho. Já nemám nárok ani na jednu blbou kachnu. Ano pro čechy to takhle stačí.

    OdpovědětVymazat
  11. Varování před zacházením s brigádníky v TESKO EDEN. Brigáda zprostředkovaná přes CZCECH CREDIT. Došlo k naprosto jasné šikaně a pochybení od několika lidí. 1. CZECH CREDIT vypisuje brigádu do oddělení textil. Textil ovšem vydíte jen z dálky a automaticky vás polou na oddělění kam se jim hlásí málo zájemců - toto potvrdila po stížnostech volání na CZECH CREDIT jejich zaměstnankyně - čili běžná praxe. 2. Pani která vás úkoluje a posílá na naprosto různorodé a nejhorší práce, např. v tričku do mrazáku. Je arogantní, vulgární, nepředstaví se, čili jméno nemá. Vedoucí tesca toto v klidu toleruje a krčí rameny. Prostě chovají se k lidem jako k robotům. 3. Pri neuposlechnutí práce, kterou jste nechtěli dělat a hlásili se na jinou, musíte zaplatit 600 Kč pokutu agentuře pro nedodržení podmínek. No a jak to je zajištný, prostě na výkazu máte potvrzeno, že celý den makáte na textilu, takže jak se bránit? Když všichni s kým komunikujete v tom jedou dohromady!!! 4. Dostáváte tolik práce co ani superman nemůže zvládnout. 5. To vše za tu nejminimálnější mzdu!!! Nikdo vám práci nevysvětlí. Je to jako kdyby zákazník z minuty na minutu začal doplňovat, krájet, chodit do mrazáku. Při téměř dostudované vysoké škole se k vám vyučená pani chová jako k největší spodině, ale i ta by si zasloužila větší úctu. Toto jsem neprožil já, ale brečící přítelky, navíc vím, že dokáže opravdu makat nejmíň za 3. Bohužel nevím jména, tak to bude mít dohru až budu mít cestu do TESCO EDEN Praha!

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,
    zásadní připomínka; základní zásada pracovněprávních vztahů stanovená § 13 odst. 2 písm. f) zákoníku práce v platném znění. Zaměstnavatel nesmí zaměstnanci za porušení povinnosti vyplývající mu z pracovněprávního vztahu ukládat peněžní postihy ani je od něho požadovat; to se nevztahuje na škodu, za kterou zaměstnanec odpovídá.
    Pracovní agentury jsou povinni se řídit zákoníkem práce. Doporučujeme Vám, neboť dochází i k výkonu práce než byla sjednána v pracovní smlouvě či dohodě (tzv. nucená práce), obrátit se přímo na příslušný oblastní inspektorát práce (http://www.suip.cz/) nebo přímo vydavateli licence pro pracovní agentury, jež mají právo toto povolení i odebrat, a to Ministerstvo práce a sociálních věcí (http://www.mpsv.cz)

    Rozhodně se domníváme, že takovéto jednání je třeba oznámit. Úřady nesmí sdělovat kontrolovanému subjektu jméno stěžovatele. V případě porušení máte nárok se domáhat náhrady škody.

    OdpovědětVymazat
  13. dobrý den mě už také v tescu při nákupech několikrát okradly většinou jsem si toho všimla až doma tak jsem to nereklamovala při příští návštěvě jsem učet zkontrolovala hned po zaplacení a zjistila že na kolách mám o 100kč víc na informacích mi sice vrátily peníze,ale druhý den jsem nakupovala zase v jiném supermarketu tescu tentokrát větší množství hřbitovních svíček po zaplacení jsem zjistila že mám napočítáno o 300kč více.Od té doby se mi stávalo skoro pravidelně že při každém druhém nákupu mi byla naučtována jiná cena než je uvedena na regále tak se každý nákup protáhnul minimálně o pul hodiny než se vše vyřešilo.To co se mi ale stalo včera při nákupu mě šokovalo .Vzala jsem s regálu vejce cenovka byla přeškrtnutá a byly zlevněné o 10 korun paní která stála předemnou u kasy je měla také všimla jsem si že jí vejce učtují za plnou cenu tak jsem upozornila prodavačku ta mi řekla že se sleva odečte na konci.Pro jistotu jsem se vrátila k regálu abych opravdu zkontrolovala jěště jednou cenu byl tam jen jeden druh vejec a jedna cena.Po namarkování jsem hned ukazovala učet kde cena odečtena nebyla zavolaly zástupce a manegera,přesto že regál byl hned za rohem strávili tam pul hodiny poté mi řekli že tam žádná cedulka se slevou nebyla protože jí sundavali již včera i když jsem se hájila tím že jsem tam ještě před chvíli byla ,abych cenu zkontrolovala stály si na svém po té co jsem od vedlejší pokladny slyšela jak se nějaká paní dohaduje také o cenách zboží jsem raději vrátila.To nemluvím ani o věrnostním programu několikrát se mi stalo že jsem si vzala zboží vyobrazené na poukázce samozřejmě rozlišuji mezi poukázkami do supermarketu a hypermarketu a bylo mi odečteno o korun vedoucí řekne že poukázka nefunguje at přijdu jindy ale je to stejné tak je většinou vyhodím nebo použiji v jiném tescu . Dříve tuto situaci aspon řešili a po pul hodině se jim podařilo poukázku odečíst dnes to neřešejí vubec.Dřive patřily obchody tesco mezi mé oblíbené dnes však raději chodím nakupovat jinam

    OdpovědětVymazat
  14. I já se přidám k nespokojeným zákazníkům. Dosud jsem v TESCU v Jablonci nad Nisou nenarazila na pořádek, čerstvou zeleninu ani ovoce. Neustále nedoplněné regály, před nimi klece s prázdnými obaly, které překračuji a hledám zboží nejen ve slevě. Ta se našeho Tesca netýká...!!!??? Vládne tu špína, nepořádek, prázdné přepravky, smrad ze shnilého zboží.Úsměv, ochota, vlídnost - je prodávajícím cizí. Ale prodavačky kouří vesele u přeplněných, smradlavých odpadkových košů před vchodem. Nenechávejte otevřené dveře u auta před vchodem, zafouká vítr a všechen ten bordel máte v něm!!!!! A není trapná reklama v TV na CLUBCARD?????? Alespoň u nás si musíte o body říct, jinak máte smůlu..... Kde končí??????

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som tiež zamestnanec Tesca a je to tam na nervy, málo zamestnancov, veľa roboty a nespokojní zákazníci, ktorým sa však niekedy nemôžem čudovať, ale niektorý sa chodia do Tesca naozaj len odventilovať - napr. pravidelne cez uzávierku sa postavia k pokladni a nadávajú celú pol hodinu kým sú pokladne odstavené, pritom uzávierka sa začína vyhlasovať hodinu pred začiatkom, každých 10 minút ... ale som netušila, že to je tak aj v iných Tescach a aj v Česku.

    OdpovědětVymazat
  16. Dost mě naštvala ta jejich nefungující CLUBCARD. Lákají vás na to jak ušetříte. Kupony nefungují a jejich online clubcard šla maximálně zaregistrovat, pak už se mi nikdy nepodařilo přihlásit. Na podpoře vám neustale dokola tvrdí, že si máte změnit prohlížeč. Na prodejně to není o moc lepší, prostě nefunguje to a nehodláme to řešit, protože pokladní je brigádník, na informacích nemají kompetence a manažer není k dostání. Zavolejte si na bezplatnou linku. Kde vám stejně nepomůžou. Jejich slavnou CLUBCARD doporučuju vyhodit, protože je to pouze mazání bezcenných bodíků kolem huby. Jediný její účel je dostat vás do obchodu, pak už tam vždy něco utratíte. Zákaznický servis téměř neexistující. Tescu je to asi uplně jedno, asi hrajou na to, že zákazníci nad vším nakonec stejně mávnou rukou a nechají si všechno líbit.

    OdpovědětVymazat