Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu (ÚOOÚ) pro porušení příslušných právních předpisů a směrnicí GDPR.

neděle 7. března 2010

Vzkaz vedení společnosti: Probuďte se, než tuto společnost zničíte úplně. Snů už bylo dost!

...

Slovo redakce úvodem:


"Krásný den Vám všem, čtenářům našeho blogu a hlavně zaměstnancům. Situace v Tescu je naprosto děsivá a zarážející, hlavně proto, že centrála společnosti má stále ještě oči zalepené po bouřlivé párty či bdí o velkém nepředstavitelném zisku. Pravda, každý z nás by raději zisk, od toho také společnosti jsou, aby vytvářeli zisk. Ale, to by proto museli také něco udělat, přemýšlet a hlavně, plnit sliby a hesla, která vypouštějí na veřejnost. Aby si každý mohl udělat obrázek, budeme zde uveřejňovat názory a poznatky zaměstnanců z našeho diskusního fóra. Tady přinášíme jeden z nich, který nás velice zaujal, a bohužel, je naprostou pravdou a děsivou skutečností, která v Tescu poslední roky panuje, zvláště pak poslední měsíce. Musíme podotknout, že pisatelka není jediným člověkem, který se za tuto společnost styděl a stydí.

Všechny příspěvky, jako ten níže, budeme nechávat přeložit a zasílat našim dvěma akcionářům a Terrymu Leahy, panu řediteli, kterému zřejmě asi vůbec o společnost a zaměstnance nejde, protože by s tím už dávno musel něco udělat. Je pravdou, že poslední 4 roky hrozí této společnosti díky nesmyslným rozhodnutím, nařízením a projektům nezadržitelně pád ke dnu. Bude mít pak vůbec možnost odrazit se od dna, nebo půjde o novodobý Titanic, který už nikdy nevypluje?"

A tady už slíbený příspěvek a reakce na něj...

Zdravím všechny těžce zkoušené zaměstnance. Situace v Havířovském Tescu je neúnosná. Stále se propouští a je nás už strašně málo. Na směně je 5 nebo 6 pokladních, fronty jsou na denním pořádku. Reklama 2 v řadě, otevřeme další pokladnu, je výsměch zákazníkům. V lednu a únoru nebyly sáčky, stalo se, že zákazník kupoval vaničku, do ní si nasypal rohlíky, protože v celém Tescu nebyly sáčky. U pokladen nechávali zákazníci plné vozíky s nákupem, protože nebyly ani tašky zadarmo ani za peníze. Salámy se balily do papíru, a když i ten došel, tak do igelitu, který nebyl větší než papírový kapesník. Co všechno jsme si museli vyslechnout od zákazníků, by bylo na dlouho a nic slušného to nebylo!!!! Vedení kašle na zaměstnance ale i na zákazníky. Tržby klesají a zákazníci se ptají, jestli Tesco krachuje. Na lahůdkách je na ranní směně někdy i na odpolední 1 (slovy-JEDEN) zaměstnanec, a žádný zákazník si neumí představit, co všechno musí udělat (krájet salámy, sýry, chodit do skladu pro zboží, třídit nové zboží, zapisovat teploty, vybírat a dělat slevy, chodit do kanceláře pro pásky do vah a sáčky, jelikož jsou na příděl, umývat stroje). Potom jde ulítaný a vystresovaný domů a uvažuje, jestli všechno stihl. Vyhrožuje se "vytýkačkama" a dávají se za každou blbost. Vedoucí neví jak vytočit směny, protože musíme mít i někdy volno. Dvanáctek na pokladnách je čím dál tím více. Na mléčném oddělení jsou DVA zaměstnanci na všechno. Na lahůdkách není neobvyklé, že jde po noční na odpolední a potom na ranní. Na celý ambient, to je půl Tesca ČTYŘI vybalovači. V Tescu neplatí, že pekař peče housky, ale chodí vybalovat a obsluhovat na lahůdky. VBS místo aby hlídala zloděje, chodí taky vybalovat. To samé údržba. Všichni dělají všechno a pak to tak vypadá, všude bordel a na prodejně není v regálech žádné zboží. Potom se není co divit, že lidé chodí jinam a Tesco přichází o peníze z tržeb. Vedoucí urgujou na nedostatek zaměstnanců ale je jim to "prd" platné, asi to nikoho z nejvyššího vedení nezajímá. V Tescu koluje věta: "Pokud se ti něco nelíbí, můžeš jit", a proto mají zaměstnanci důvodnou obavu o svou práci, proto mlčí. Obslužné pulty jsou většinou bez obsluhy. Když zákazník potřebuje s něčím poradit, má smůlu, protože ten zbyteček zaměstnanců sedí na pokladnách. Slabší povahy pod tíhou stresu a neúnosné práce kolikrát až brečí! Pokud nejvyššímu vedení nedojde, že tržby nebudou větší, pokud nebude dostatek zaměstnanců, je s náma "ÁMEN". Heslo "Nikdo se nestará o zákazníky lépe než my" je naprostý nesmysl! Ale máme nové nákupní vozíky a oblečení, což muselo stát miliony. Ovšem co se týče pracovního prostředí, to nikoho nezajímá. Nechce se mi věřit, že to někdy řeknu, ale stydím se za to, že dělám v Tescu. Zneužívají velké nezaměstnanosti, a místo aby si vážili zaučených, spolehlivých a dlouholetých profesionálů snaží se jich zbavit a nahradit rekvalifikanty a brigádníky, protože za jeden plat stálého zaměstnance mají dva brigádníky. Školení probíhá stylem "přečti si a podepiš", a to pět minut před začátkem směny. A to nemluvím o spoustě nesmyslných příkazů z centrály (snad od lidí, kteří nikdy nebyli v provozu), které komplikují a přidávají práci, kterou už tak není možno stihnout. Dřou nás z kůže a nebýt velké nezaměstnanosti polovina zaměstnanců by odešla jinam. Směny jsou napsány na měsíc dopředu, ale mění se skoro každý den, takže plánovat si nějaký soukromý život nejde. Takže, kdo chce pracovat v Tescu, musí být psychicky velmi odolný a mít hroší kůži! Tvrdí se, že máme "nadstav", a proto se propouští. Ale přijmout nového manažera není pro Tesco problém. Proč se nepropouští i někdo z vedení ale zaměstnanci kteří svojí prací udržují chod Tesca?
S pozdravem "FERDA MRAVENEC – PRÁCE VŠEHO DRUHU"

Dobrý den souhlasím tady s Ferdou též je to i v tescu Olomouc prostě na každém tescu využívají zaměstnance.

Ferdo mravenče, souhlas ve všech bodech. Nejlepší je, že známí mi říkají, pokud potřebují najít nějakého zaměstnance v tesku, musí si brát lupu, nebo vyhlásit celostátní pátrání aby někoho našly, kdo by jim pomohl

Zlatá slova, Ferdův příspěvek perfektně vystihuje současnou situaci a náladu ve firmě Tesco. Jedním slovem DĚS. Napadají mne jen 3 varianty, jak mohlo k tomuto dojít:

1. vedení firmy kompletně zešílelo a není již schopno logicky a svéprávně uvažovat (to je snad ta nejméně pravděpodobná varianta… alespoň doufám)
2. celá centrála (nebo její rozhodující část) je tajně placena konkurencí s jasným cílem – dovést firmu Tesco v Česku pomalu ke krachu (???)
3. centrála veškeré tyto kroky podniká s přesvědčením, že tím firmě prospívá (pokud je tohle pravda, pak platí bod číslo jedna…)

Chápu současnou celosvětovou krizi a nutnost drastického šetření. Chápu, že mzdy nám zaměstnancům teď asi jen těžko porostou a do provozoven se toho moc investovat nemůže. Ale opravdu je lékem na tuto krizi naštvat zákazníky a vyhnat je ke konkurenci? Koukám na Kaufland a Globus a nemám pocit, že s nimi nynější krize takhle mává. Jedni máji věčně plné regály, druzí zase věrné zákazníky a dostatek zaměstnanců. Tesco už nemá ani jedno. Proč ?

Jedna z povinností centrály by mělo být číst si tyto stránky, snad by je to probudilo. Doufám, že nám platy porostou, protože se naše platy blíží svojí výší důchodům. Důchody jsou již jen o málo nižší – cca 1000,- Kč a tu nám pracujícím spolkne dojíždění do práce.
...
Mohu jen souhlasit. Nechápu absolutně proč máme každý den dělat PI na HIT měsíce. Má snad centrála pocit, že někdo denně ukrade půl palety broskví v plechovce, aby se musely srovnávat zásoby. Nebo se má ukázat jak DC špatně zatěžuje jednotlivé provozovny? Místo těchto volovin by raději měli zařídit, aby OJ při každé promoci ve které je něco za super cenu nevypadly hned první den. Ty jejich PUSHe položek z první stránky letáku jsou směšné. Oni nemusí zákazníkům pořád dokola vyprávět, že něco není a poslouchat nasrané zákazníky. Dnes mi zákazník v 9:30 řekl: Nemáte rohlíky, nemáte tašky, nemáte tvaroh, ale fronty na pokladnách máte. Jde to u vás od 10 k 1. Co k tomu dodat? Všichni známí, které jsem naučil nakupovat v Tescu už zde nenakupují. A oni nenakupovali za pár korun. Bylo to vždy nákupy za 1000 a více. Teď jdou raději do Kauflandu nebo do Globusu. Dobře nám tak.
...
Na to, jak DC špatně zatěžuje provozovny, se nemusí ukazovat, to už dávno všichni vědí. I centrála to určitě moc dobře ví, jen jaksi pořád hraje mrtvého brouka a tváří se, že se nic neděje. Neřeší to, stejně jako neřeší X dalších problémů, se kterými se, díky její špatné práci, obchody dnes a denně potýkají.

A pushe zboží do akcí, o tom už ani nemá cenu mluvit. To, co se neprodává, chodí po paletách. A to, za co by nám zákazníci utrhali ruce, buď nepřijde vůbec nebo v tak směšném množství, že se to často vyprodá ještě před akcí. A nebo to zboží i občas příjde...po akci, když už ho zase nikdo nechce.

Místo zboží teď centrála na obchody posílá vozíky na doplňování. Úžasnou věc, která nám prý ulehčí práci. Tím, že si zboží z palet musíme nejprve přeskládat do vozíku a potom zase z vozíku do regálu. Fantastická úspora času a práce ! Kolik tyhle vozíky a všechno okolo nich stálo ? Na tohle má firma peníze ? Vždyť k úplně stejnému účelu se dají využít ty velké plošinové vozíky, co už na obchodech dávno jsou. A nebo hliníkové klece z DC. Ty vozíky jsou další zbytečnost, kterou jsme my všichni zaplatili a k ničemu nám to není. Opět to potvrzuje to, co už dávno tušíme. Že firma má peněz dost. Jenom je bohužel vůbec neumí dobře investovat.

Diskutovat také můžete kliknutím na odkaz: diskuzní fórum Nezávislých odborů Tesco (tato diskuse: Poradna, Vaše otázky a odpovědi/Poměry v Tesco Havířov)

21 komentářů:

  1. Ti co v kancelari sedi nakupci,vedouci atd... by mohli taky prilozit ruku k dilu a zvednout ty sve zadky ze zidli a jit nam pomoci...treba jen neco dobalit!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně pan ředitel v havířovském Tescu,nejvetší ...,který tam kdy byl a to je udajně věřící.Ze zaměstnanců by sedřel kůži

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den. Souhlasím tady s příspěvky manažeří vedoucí nákupčí a ředitel by měli zvednout zadky a pomoct 1 člověk vše nestihne ale oni si myslí že jo když nechcou nabrat lidi tak aspon at taky máknou.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky tomu, jaká je nálada, začíná se bonzovat a upozorňovat na chyby ostatních, jen aby se odvrátila pozornost. S takovou tato společnost nemá budoucnost! Vzbuďte se, Vážení oblastní ředitelé a manažeři, ředitelé a manažeři jednotlivých provozoven, bez lidí to fakt nejde!!!!Vedete to ke krachu! Víte sami, že to tak je, ale nic s tím neuděláte - že by pro vlastní pohodlí a jistotu?

    OdpovědětVymazat
  5. Vzkaz pro p.ředitele Děkujeme odejděte,pokud máte nějakou soudnost.Víte dobře že Vás nikdo nemá rád s tím Vaším přístupem k lidem.Vždyť i kráva umí pozdravit,když vejde do kravína,kdežto Vy ne!!!!!!.Hodíte se leda,tak na vybalovaní alkoholu,ale na to jste nejdražší vybalovač alkoholu v ČR!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den,pracuji jako nákupčí v jednom 3K tescu.Nemám pocit ,že bych seděla na zadku v kanclu.Přilítnu ráno do práce,jdu udělat parciláku na Hit měsíce,naskenuju díry, zadám on-liny roznesu retky pak jdu vybalovat zboží ( to co si objednám ,musím vybalit(protože ve skladu se mi to neprodá)Rychle vlítnu na objednávky cc 45 min.Pak jdu udělat slevy,odpisy,uklidit sklad ,poté jdu prodávat za pult.Sednu si na meatingu ztrát(ale raději bych tam fakt nebyla).
    V den promoce chodím do práce dřív,roznesu si retky , šelfy,pultovky a postavím čelo . Parciálky dělám po nocích a plánogramy stavím po nocích taky.
    Jen mám pořád pocit ,že nestíhám a že jsem totálně neschopná............

    OdpovědětVymazat
  7. Lidé, kteří něco pro Tesco udělali, buď odešli nebo byli odejiti, protože se svými zkušenostmi a upřímností a nepodlézavostí se stali trnem v oku neschopných, ale bohužel umístěných do vyšších míst. A právě ti dnes vládnou firmě. Nezkušenost neznamená pro tyto lidi překážku. Hlavně že umím poklonkovat, buzerovat, vyhrožovat, vše obkecat a lézt nadřízeným do.......Po nás, tam dole, se pak můžete jen vézt - máte fronty, nemáte doplněno, nemáte, nemáte, a proč a proč.....Je to psychárna a jen pro opravdu odolné a s prací to již nemá nic společného.

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím z názory, Tesco obchází strach z nezaměstnanosti a mnozí z vedení toho zneužívají. Je opravdu málo nadřízených, kteří se zastanou svých zaměstnanců. Bohužel je to ke škodě zákazníka a tím pádem nás - zákazník je nespokojen, odchází bez nákupu, my tím pádem přicházíme o tržbu, zvyšujeme ztráty. Místo toho, abychom naplnili heslo na spokojeného zákazníka, utápíme se v nedůležitých hovadinách, které vytváří hromada "projektantů" na centrále, kteří v životě nebyli v provoze. Tam jsou ty utopené peníze, které chybí v provozech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My v HM Tesco Hlohovec, sme mali riaditeľa, ktorí si zastával svojich zamestnancov, vychádzal v ústrety, ale bohužial, prišiel pán oblastný a na mieste ho vyhodil.....

      Vymazat
  9. dobrý den. Je to nunosné v tescu zaměstnance Olomouc přehazují na jiné oddělení paní ředitelka tvrdí že pro pokladny jsou Nejdůležitější pro doplnění co? Budou asi lidi co kupovat? PRY nemají peníze na lidi ale na blbosti Mají? prosím pomozte co to má znamenat? Galerie: takhle lidi chtějí vyhodit, Aby tak na udělají rovnou? manipulují snáma každej v tescu má smlouvu s inkasem jinou nemají snad v Jiným zaměstnání kdyľ jste lékařka Třeba jste jen tak pro ne zdravotní sestřička ted bude Třeba 1 na oddělení se chtějí po noční počítat parciálku zboží jak něco 1 nezvládne pak řvou že pro pro noční nestihla vše jak to má 1 stihnout? to se neda kdyľ přes den nedoplnují doplní jen něco protoľe kdyľ se nestihnou Mají dělat 10 věcí plus tak u pokladny se udělá tým na noční Aspon na úseku 3 +1 máme né se nechat terorizovat? toto už není normální zacházení manažeři atd.. Aspon na te noční pomůžou přes den doplnit příjdete na né že pro pro noční Třeba na mléčném Otevřete sklad tam 8 kleci plus mražák toto prostě nejde s pozdravem Zoufalý člověk.

    OdpovědětVymazat
  10. I já pracuji jako nákupčí a to co psali výše uvedení pisálci je naprostá blbost. Ráno naskenuji díry, roznesu omluvné štítky,udělám rychle objednávky, parciální inventury, každý týden musím kontrolovat kapacity a v jedenáct hodin musíme ramblovat. Ve dvanáct musíme vedení zdůvodňovat ztráty z minulého dne, počet naskenovaných děr, kolik z těchto děr bylo doplněno a proč se ty ostatní nenašly. Asi si myslí že jsme jasnovědci!!! Možná kdyby se obnovilo důkladné přijímání zboží bylo by vše jasnější.V jednu musíme ramblovat znovu a to jsem ještě nepsal o tom že si musím po nocích přeskládávat regály podle plánogramů, navrhovat slevy procházejícího zboží a plánovat umístění promočních položek. Pokud se někomu zdá, že nákupčí sedí celý den na zadku , tak by se měli ozvat protože na našem baráku to tak rozhodně není.

    OdpovědětVymazat
  11. Můj názor: pokud ve vašem Tescu sedí nákupčí, vedoucí nebo manažeři celý den v kanclu, Eurestu nebo na kuřárně a na ploše za celý den neudělají zhola nic, je to problám hlavně vašeho ŘEDITELE (nebo hlavního managera). Když on je není schopný přimět k tomu, aby začli na tom obchodě něco dělat, nemá sám co dělat ve funkci ředitele. V současné době je už na obchodech tak málo zaměstnanců, že si nikdo nemůže dovolit vysedávat někde po kancelářích a nic nedělat. Doplňovat by měli všichni min. při rumblingu: celá administrativa, všechen management i ředitel. Rumblingu se mají účastnit i zaměstnanci centrály a clusteru, pokud jsou právě v době od 13:00 do 14:00 na prodejně. Mimochodem, tady jde nejlépe vidět, jak se lidé z centrály orientují na ploše a ve skladech. Většina těchto chytráků vůbec neumí jezdit s paleťákem, neznají zásady FIFO a WIBI, neorientují se v plánogramech, neumí poradit zákazníkům. Na spoustě z jich jde také na první pohled vidět, jak se ve skutečnosti štítí této práce na ploše nebo ve skladu. Jejich rumblování tak nadělá víc škody než užitku. Pro obchody nepředstavují žádnou skutečnou pomoc, ale spíše jen přitěž.

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den,
    ani u nás vůbec nesedí nákupčí a vedoucí v kanclu - max. sedí na kase. Je obdivuhodné, že ta parodie na obchod se nám v tom počtu úplně nerozsypala. Dost tomu pomáhá dobrý kolektiv. Dlouhodobě to je ale neúnosné, a to nás čeká údajně další propouštění. I když nadáváme, máme svou práci aspoň trochu rádi. Nějak chybí ovšem motivace...Jen další a dalši klacky nám přibývají pod nohama v podobě často zbytečné a nesmyslné práce, změn, věčného stěhování zboží z místa na místo a než něco stihnete začít už sedíte na kase, klidně několik hodin, nebo rovnou celou směnu. Netřeba pokračovat, všude je to stejné...

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, všeobecná ztráta motivace jde poslední dobou na všech už hodně vidět. V únoru jsme zaměsnancům slibovali, že až skončí v březnu fiskální rok, bude určitě trochu líp a dostaneme nějaké brigádníky. Alespoň na ty pokladny. Teď už víme, že žádní brigádníci nebudou a navíc ještě hrozí, že budeme muset propustit někoho ze stálých zaměstnanců.
    Obchod vypadá den ode dne hůř a hůř. Kdo je v práci přes den, prakticky nemá šanci udělat nějaký větší díl práce. Většinu času prosedí jako multiskill na pokladně. Sklady (hlavně na non foodu, kde nemají noční doplňování) jsou už zase přeplněné novým zbožím, které nemá kdo doplnit na obchod. K tomu se musí dělat parciálky, chystat vratky, předělávat plánogramy. Je jen otázka času, kdy začne všeobecně stoupat nemocnost, protože řada lidí to už teď přestává fyzicky a psychicky zvládat. To Tesco se nám rozpadá před očima.

    OdpovědětVymazat
  14. Vážení pracovníci centrály, ona je sice krize, ale jíst se bude pořád, hlad a chuť k jídlu tuto nelehkou dobu určitě překoná. Ale jen tehdy, pokud přestanete vymýšlet debiloviny, které prostě škodí zákazníkovi při nákupním rozhodování. Vykašlete se na mnohé změny na ploše, přestaňte vymýšlet manuály (stejně je nikdo nečte). K čemu je nabídka drahého zboží? Proč je v pultě lahůdek tolik druhů zboží? Nakládané hřiby za 400 Kč 1kg, balení je 2kg, kdo to koupí? - možná v Praze, ale není jen Praha!! Výsledkem je malý prodej a velké odpisy, zákazníci si některého zboží ani nevšimnou, protože na něj prostě nemají. Přitom stačí se chovat obchodně vzhledem k ekonomické situaci!!! Vím, je to vaše práce. Řešení tu ovšem je, zbalte si své kancelářské fidlátka a pojďte mezi nás! Nás je totiž fakt málo (možná jste o tom něco slyšeli)a budete makat a makat a sami poznáte, co za .......vymýšlíte. Hold, praxe je praxe a rukám neuškodí a hlavně vaše hlavy se vyvětrají!!! No jen do toho!!! A až bude po krizi, vrátíte se na své židle a možná z těch provětraných hlav vypadne něco super, něco, co se bude líbit jak nám, zaměstnancům na ploše, tak hlavně zákazníkovi, protože ten je náš pán!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. I já se musím zastat nákupčích.Každé ráno začínám směnu parciálkou, skenováním děr a následně jejich zdůvodňováním,sama dělám veškeré parciální inventury a vratky na dodavatele,téměř každý týden máme "povinnou" noční kvůli promu nebo úklidu skladu,stavím nesmyslné plánogramy,sem tam sedím na kase, lítám na všechny porady a polovinu pracovní doby vybaluji zboží nebo dělám něco na obchodě.Práce je to velmi stresující, nedá se to stihnout.I já mám pocit,že to absolutně nezvládám a pan ředitel nás v tom jen utvrzuje.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky všem kolegům z Plzně.
    Pracuji u firmy už několik let a je pravda že je to čím dál větší psycho.Tisíce ukolů co se v počtu lidí na provozovnách nedají ani náhodou stihnout a hlavně jsou to většinou věci co jsou naprosto zbytečné,které zrdžujou těch pár zaměstnancu od toho aby se mohli věnovat tomu nejduležitějšímu a to je PÉČE O ZÁKAZNÍKA...U nás nikdo nemá šanci jen tak posedávat po kancelářích at už je to vedoucí,nákupčí a nebo manažer...u nás všichni lítají jako utrženej vagon aby aspon trošku bylo něco v regálech,nebyli fronty u pultu a na pokladnách.Jenže..prstem řeku nezastavíš, je nás tak málo že fronty jsou pořád a díry na regálech kam se podíváš.Není v silách jednoho člověka aby dělal PI,skenoval díry kterých je mnoho a pak je dohledával ve skladu který přetíká od PUSHU,protože než v tom bordelu něco dohledá, tak na prodejně má další díry od toho jak nedoplnuje ale jen hledá.A nejlepší je když po hodinovém hledání nic nenajde, prozože se zjistí že jsme chybně zatíženi s DC a že celou dobu pachtil za něčím co neexistuje.
    Tak zdravím všechny své kolegy po celé republice, kteří mají stejný pocit jako já že název firmy TESCO je zavádějící a měl by všude svítit nápis KOCOURKOV.

    OdpovědětVymazat
  17. ČAUKY VŠEM.SITUACE V TESCU JE K VSTEKU I PLÁČI.MUŽU ŘÍCT,ŽE I JÁ MÁM NĚKDY SLZY NA KRAJÍČKU.TO CO SE I U NÁS DĚJE NEMÁ SE ZDRAVÝM ROZUMEM NIC SPOLEČNÉHO.ČASTO SI ŘÍKÁME,ŽE NÁS VEDENÍ ZKOUŠÍ.NEUSTÁLÉ PŘEHAZOVÁNÍ SMĚN I KDYŽ UŽ MÁME PODEPSÁNY PAPÍRY JE NA DENÍM POŘÁDKU.ROZKAZOVÁNÍ A VYHROŽOVÁNÍ VYTÝKAČKAMI NEBEROU KONCE A DO TOHO JEŠTĚ MUSÍTE POSLOUCHAT NAŠTVANÉ ZÁKAZNÍKY A S USMĚVEM SE JIM NEUSTÁLE OMLOUVAT ZA TO,ŽE NĚCO NENÍ.NÁKUPČÍ NA NÁS PŘEHAZUJÍ SVOJI PRÁCI S ODUVODNĚNÍM,ŽE JICH JE MÁLO A NESTÍHAJÍ.ALE TO,ŽE NESTÍHÁME SVOU PRÁCI NIKOHO NEZAJÍMÁ.NEUDĚLÁŠ?DOSTANEŠ VYTÝKAČKU.NESMYSLNÉ VYPISOVÁNÍ PAPÍRU,KTERÉ STEJNĚ NIKDO NEKONTROLUJE JENOM ZDRŽUJE OD PRÁCE.MANAŽEŘI MI PŘIPOMÍNAJÍ VĚKEM MÉHO SYNA,KTERÝ,ALE NA ROZDÍL OD NICH MÁ SLUŠNÉ VYCHOVÁNÍ.KAŽDÉMU HNED NAROSTE HŘEBÍNEK A HREJE SI NA VEDOUCÍHO,KTERÝ JENOM ROZKAZUJE A NIC NEDĚLÁ.HLAVNĚ AT JE VŠE V POŘÁDKU,HLAVNĚ TRŽBU,PLNÉ REGÁLY,ALE ŽÁDNÉ ODPISY.MUŽU ŘÍCT,ŽE NEJEN JÁ,ALE VŠICHNI MÁME OBAVU Z NADCHÁZEJÍCÍCH SVÁTKU.UŽ TAK JSME UNAVENI,ANI NÉ PO FYZICKÉ,ALE PSYCHICKÉ STRÁNCE.TAKŽE SE VŠICHNI DRŽTE A SNAD TO BUDE LEPŠÍ.DOUFEJME.

    OdpovědětVymazat
  18. Je to pravda,všechny komentáře které se tady opakují jsou bohužel asi na všech tescách.Možná jen v Praze je situace lepší.Už se zase těším na další snídani z ředitelem kde se zase dozvíme,že brigádníky nedostaneme,tržby neplníme,máme velké ztráty a stále nejsou peníze na mzdy.V lepším případě nebudou muset zaměstnanci prodělávat další kolečko,jako že prodavači budou sedět na kasách,pokladní budou obsluhovat na lahůdkách a všichni budou dělat všechno,jen né svoji práci.Stále nemůžu pochopit že vedení stále nedochází fakt,že když budou práci vykonávat lidi kteří ji neovládají celá efektivita práce je ta tam.Naštěstí je pro nás velikým povzbuzením to,že do roka budou poblíž otevírat konkurenční GLOBUS a není žádným tajemstvím,že spoustu zaměstnancům tím skýtá jiskřička naděje že se konečně bude situace zlepšovat.Myslím,že vedení by vůbec nevadilo,kdyby většina zkušených lidí odešla,alespoň by se zbavili těch,kterým musí vyplácet každým rokem benefity.I když se je snaží minimalizovat věčnými vytýkacími dopisy.Na většině Tesek už mají jen velmi malý počet zaměstnanců ze smlouvou na dobu neurčitou.Ty bohužel propustit nemůžou tak se je snaží vyštvat vytýkacími dopisy.Ti co odejdou do GLOBUSU si určitě polepší.Sice nebudou mít jistotu prodložení smlouvy ale věřím,že takové dříče jako jsou pracovníci TESCA budou příjmat s otevřenou náručí a pokud takový člověk umí pracovat nemusí se bát že mu neprodlouží smlouvu.Takže už aby to bylo.

    OdpovědětVymazat
  19. Tesco Havířov je pro mě jako zákazníka velkou tragikomedií, na salám čekám stejně dlouho jako na banány za "Komančů", poslední půlrok jsem neviděl v provozu více než dvě pokladny, pomoc s čímkoliv na infu z časových důvodů už dopředu vzdávám, nemám chuť nakupovat v kdysi nejoblíbenějším marketu v Havířově. Takový úpadek se jen tak nevidí a zákazníkem to nebude.

    OdpovědětVymazat
  20. Tesco v plzni na tom koukám ani po šesti letech není lépe. Vydržela jsem to 4 měsíce a odešla s chronickým zánětem karpálních tunelů na obou rukách. K tomu mi personální manažer řekl, že jsem se zachovala nekorektně . Dál není třeba plýtvat slovy a energií.

    OdpovědětVymazat