Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu (ÚOOÚ) pro porušení příslušných právních předpisů a směrnicí GDPR.

neděle 23. listopadu 2014

Martin Kuruc je novým provozním ředitelem



10. listopadu 2014 Novým provozním ředitelem ve společnosti Tesco Stores ČR se stal Martin Kuruc (41). Pro Tesco začal pracovat na Slovensku v Bratislavě v roce 2000 jako obchodní manažer a postupně zastával řadu rolí v obchodech a odděleních podpory provozu.
Důležitou roli hrál také v rámci podpory integrace Carrefouru do českého byznysu. Později převzal pozici formátového ředitele pro malé formáty na Slovensku a oblastního ředitele pro hypermarkety, následně začal působit jako ředitel Supply Chain a distribuce na Slovensku. Ve funkci nahradil Roberta Pitta, který se rozhodl pro návrat do rodného Irska, kde nastoupil na pozici generálního ředitele vydavatelství Independent News & Media Plc.

„Navzdory nasycenosti českého retailového trhu má Tesco obrovskou šanci na úspěch se svojí koncepcí multikanálového prodeje, která je v tomto prostoru jedinečná. Pro mě je velkou ctí a zároveň výzvou vést provozní tým s více než 10 tisíci kolegy v období, kdy se musíme ještě lépe než v minulosti naučit komunikovat se zákazníky, poslouchat je a přizpůsobit jim naši nabídku a servis,“ říká Martin Kuruc.
Martin Kuruc vystudoval zahraniční obchod na Ekonomické univerzitě v Bratislavě. Je ženatý a mezi jeho zájmy patří běh, lyžování a cestování. 
Zdroj & foto: itesco.cz 

Žádné komentáře:

Okomentovat