Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu pro porušení zákona.

Spojte se s námi na Google+ na adrese Nezávislé odbory Tesco
Členové odborových organizací v rámci NOT si následně mohou požádat i o připojení do uzavřené komunity Nezávislé odbory Tesco - komunita
(Na Tesco kumunitě nejprve požádejte o připojení. Následně nám zašlete e-mail s Vaším uživatelským jménem a Vaše jméno a přijmení, včetně provozovny na posta@cz-not.eu, Po ověření Vašeho členství v některé z odborových organizací v rámci NOT bude Vaše žádost o připojení schválena)

pondělí 3. listopadu 2008

Ze zahraničí: Ušetří Tesco o Vánocích?

PR WEEK - (ihned.cz 3.11.2008) Tesco bude prý svou vánoční kampaní reagovat na aktuální hospodářskou situaci v Británii a zřejmě tentokrát neangažuje na svátky žádnou celebritu. Což je v přímém kontrastu s minulým rokem, kdy Tesco spustilo nejdražší a nejokázalejší kampaň ve své historii se členkami skupiny Spice Girls z dílny agentury Red Brick Road. Každá z členek tehdy měla za účast v reklamní kampani vyinkasovat 1 milion britských liber. Podle slov tiskového mluvčího ale Tesco prý má i pro letošní Vánoce velké plány, odmítl je však blíže specifikovat. 

Tesco mělo za prvních 11 měsíců roku 2007 vydat na reklamu téměř 72 milionů liber, stalo se tak desátým největším investorem do inzerce v Británii za dané období.

Žádné komentáře:

Okomentovat