Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu (ÚOOÚ) pro porušení příslušných právních předpisů a směrnicí GDPR.

čtvrtek 6. října 2011

Tesco v Brně otevře prodejnu s oděvy F&F

Obchodní řetězec Tesco v Česku buduje síť oděvních prodejen zaměřených na módní značku F&F, kterou prodává v hypermarketech a obchodních domech. První prodejna F&F Store byla loni v září otevřena v pražském obchodním domě Palladium a letos na podzim Tesco další obchod F&F zprovozní v brněnském zábavním centru Olympia. Tesco je prvním obchodním řetězcem nabízejícím zboží každodenní spotřeby, který má v Česku i obchody specializované pouze na módu.

"Značka F&F je již nyní velice populární a druhý samostatný obchod nám umožní oslovit další potenciální zákazníky, kteří tak získají příležitost seznámit se s naší módou," sdělil ČTK generální ředitel značky F&F pro střední Evropu Jason Tarry.

Značka F&F byla uvedena na trh ve střední Evropě v roce 2008 a nyní ji Tesco prodává v 11 zemích světa, přičemž pražská prodejna F&F byla první svého druhu. Informace o případné expanzi obchodů F&F v Česku či na zahraničních trzích společnost Tesco nezveřejnila. Otevření brněnské prodejny vedení obchodního řetězce Tesco ale označilo za "další strategický krok v rámci expanze této značky".

Obchodní řetězec Tesco je dlouhodobě největším prodejcem textilu v Česku. Předloni Tesco s odhadovanými tržbami 4,6 miliardy korun obhájilo první pozici a mělo velký náskok před specializovanými prodejci textilu. Druhá společnost New Yorker, která v Česku provozuje zhruba čtyři desítky oděvních obchodů, vykázala tržby zhruba dvě miliardy korun.

Marketing  & Media | www.ihned.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat