Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu pro porušení zákona.

Spojte se s námi na Google+ na adrese Nezávislé odbory Tesco
Členové odborových organizací v rámci NOT si následně mohou požádat i o připojení do uzavřené komunity Nezávislé odbory Tesco - komunita
(Na Tesco kumunitě nejprve požádejte o připojení. Následně nám zašlete e-mail s Vaším uživatelským jménem a Vaše jméno a přijmení, včetně provozovny na posta@cz-not.eu, Po ověření Vašeho členství v některé z odborových organizací v rámci NOT bude Vaše žádost o připojení schválena)

středa 7. ledna 2009

Zamyšlení: Jak Tesco zabilo Ferdinanda


Z pera našich kolegů:

Dobrému vojáku Švejkovi zabili následníka trůnu a nám podle mého názoru vedení svým přístupem vánoční tržby. Napřed jsme naše zákazníky odradili nedostatkem pokladních, posléze jsme víc jak měsíc ztratili diskusí mezi vedením a odbory, zda uvolnit prostředky na posílení počtu lidí před vánocemi na provozovnách. A jako zlatý hřeb jsme celou předvánoční strategií postavili na "Tesco" výrobcích.

Už slyším slova o celosvětové ekonomické krizi a tím i neochotě zákazníků utrácet, ale každému z nás, kdo podstoupil onen souboj přímo na prodejní ploše a ne v zákulisí je jasné, že vše bylo jinak. Lidí jak na prvomájovém průvodu, ochotných utrácet své peníze krize nekrize. Ještě ale tak mýt za co. Zákazník, který jel mnohdy i nemálo kilometrů pro značkovou pekárnu na chleba z letáku, měl většinou smůlu, ale Tesco pekáren jsme měli tři druhy a velkou zásobu. No a místo pekárny dosaďme televizi a místo televize to či ono a místo toho či onoho značkového z letáku, cedulku vyprodáno.

Já sice neznám výsledky z letošních vánoc a rozhodně nechci hanět všechny Tesco výrobky, spoustu z nich se člověk ani nemusí stydět prodávat. Ale je rozhodně fakt, že televizor Sony nebo Philips, televizorem Technika (Tesco), lze nahradit snad jen ve slepeckém ústavu. Způsob našeho zásobování zdá se mi poněkud nešťastný, dodací lhůta 14 dní až 3 týdny po tom, co člověk prodá poslední kus, což je běžný úkaz, není rozhodně normální a už vůbec ne vhodný. Abych ale centrálu jen nepomlouval, musím je i částečně pochválit. Je totiž pravda, že domluvili akci, v jejímž rámci v předvánoční čas, zaslali na výpomoc promotéra na výrobky značky Sony.

Když je člověk sám na směně, na dvě oddělení, asi měsíc do vánoc, navíc víkend, tak je každá pomocná ruka k nezaplacení. A vzhledem k tomu, že to byl člověk příjemného vystupování, který měl i velké odborné znalosti, co si víc ještě přát. Snad jen asi dostatečnou zásobu zboží této značky. Jeden vystavený LCD televizor, jeden DVD rekordér, jedna kamera a na kontě DVD přehrávačů SONY v počtu nula, hovoří jasnou řečí o schopnosti cokoliv organizovat ze strany naší slavné centrály.

Autor: Jan S.

1 komentář:

  1. Tedy dnes jsem mela zazitek - Tesco Letnany, masivni akce, nakupte aspon za 300, dostanete kupon na slevu 100 Kc na pristi nakup. Na pokladne me - ac na displeji svitilo vratit 541 - vratil pokladni 451. Kdyz jsem se ohradila, byl mi arogantne doplacen rozdil. Informovala jsem se na to, kde mam ten slevovy kupon, co Tesco inzeruje. Pokladni me racel se odporoucet s neporizenou, jelikoz on prece konci a nic uz fasovat nebude. Trvala jsem si na svem a pridali se i dalsi zakaznici, kteri rovnez kupon zadali. Nakonec to dopadlo tak, ze pokladni prastil nafasovanymi kupony po okolnich zakaznich a s jekotem odkracel od pokladny, kterou nechal naprosto bez dozoru. Tomu rikam uroven chovani k zakaznikum. Pribehla vedouci a misto omluvy nam sdelila, ze pan je nemocny (epileptik) a ze takoveto vylevy jsou normalni a ze bychom je meli tolerovat. Mne to tedy normalni nepripada a jecet na sebe nenecham ani od choreho cloveka. I nemocny se musi umet chovat, jinak nepatri na pozici, kde jedna s verejnosti. Kazdopadne priste nakupuju - sleva nesleva - Kaufland nebo Globus. Jednani k zakaznikum tam totiz vypada jinak!

    OdpovědětVymazat