Text uveřejněný na tomto webu se nemusí shodovat s názory zaměstnavatele Tesco Stores ČR a.s., nebo případně dalších stran. Jsou zde uveřejněny svobodné názory odborové organizace, jejich členů a zaměstnanců společnosti v souladu s čl. 17 Listiny základních práv a svobod, platnými právními předpisy a Ústavou ČR. Rada NOT i Rada odborové organizace si vyhrazují právo odstranit nebo nezveřejnit texty s urážlivým, rasovým, diskriminačním či vulgárním podtextem, stejně jako texty či reklamní odkazy nesouvisející s obsahem a účelem těchto stránek.

UPOZORNĚNÍ pro zasílání obchodních sdělení a telemarketing:
Není dovoleno a je zakázáno zasílat jakákoli nevyžádaná obchodní sdělení na kteroukoli e-mailovou adresu uveřejněnou na tomto webu nebo využívat jakékoli uvedené telefonní kontakty pro účely telemarketingu, výzkumů trhu nebo nabídku služeb. Nevyžádaná obchodní sdělení zaslaná na kteroukoli zde uveřejněnou e-mailovou adresu nebo uskutečněný pokus o telemarketing, výzkum či obchodní nabídku na jakékoli níže uvedené telefonní číslo, budou bez dalšího upozornění řešena podáním podnětu pro zahájení správního řízení k příslušnému správnímu úřadu pro porušení zákona.

Spojte se s námi na Google+ na adrese Nezávislé odbory Tesco
Členové odborových organizací v rámci NOT si následně mohou požádat i o připojení do uzavřené komunity Nezávislé odbory Tesco - komunita
(Na Tesco kumunitě nejprve požádejte o připojení. Následně nám zašlete e-mail s Vaším uživatelským jménem a Vaše jméno a přijmení, včetně provozovny na posta@cz-not.eu, Po ověření Vašeho členství v některé z odborových organizací v rámci NOT bude Vaše žádost o připojení schválena)

pondělí 1. prosince 2008

Tesco přibrzdí expanzi v USA

Třetí největší maloobchodní společnost na světě Tesco Plc zpomalí kvůli poklesu ekonomického růstu svoji expanzi ve Spojených státech. Uvedl to ředitel amerických operací Tim Mason.

Tesco provozuje ve Spojených státech řetězec malých supermarketů Fresh & Easy. "Odvětví je nyní ve velmi odlišném stavu, než když jsme začínali a jak ukazovala studie uskutečnitelnosti, vypracovaná před třemi lety. Tehdy byl index důvěry amerických spotřebitelů nejvýše v historii. V říjnu byl nejníže od roku 1967, což je velká změna," uvedl Mason.

Již na počátku dubna Tesco oznámilo, že odkládá o tři měsíce otevření nových obchodů v Kalifornii, Arizoně a Nevadě. Společnost doufala, že bude mít do února příštího roku 200 obchodů Fresh & Easy v těchto amerických státech. Nyní však posunula tento termín až na listopad 2009, napsala agentura Reuters.

Tesco otevřelo první obchod v USA koncem října loňského roku. Obchody Fresh & Easy patří do skupiny tzv. convenience stores, což jsou obchody typu malých supermarketů umístěné často podél rušných silnic, čerpacích stanic, na nádražích či v hustě zalidněných okrajových oblastech měst. Nabízí hlavně čerstvé potraviny a jídlo připravené k rychlé konzumaci.

Britským obchodním společnostem se zatím v USA příliš nedařilo. Z místního trhu již neúspěšně odešly známé značky jako Marks & Spencer či J. Sainsbury. Firmy podcenily zájem amerických spotřebitelů o levné nákupy, který převažuje i nad věrností spotřebitelů k obchodní značce.

Zdroj: ČTK

Žádné komentáře:

Okomentovat